Thursday 28 April 2011

pineapple pouch

Assalamualaikum wb.

Tak lama lagi Hari Guru. Selalunya anak2 akan mintak belikan sesuatu untuk dihadiahkan kepada guru mereka.

Tiba2 saya terfikir, kenapa tak buat sendiri?.. :)

Saya belek2 buku ni untuk cari idea yang sesuai...







Ini dia contoh yang saya nak buat...


Yang ni interprem jer.. :)



Persediaan....



Dua benang; kuning dan hijau...



JArum 4.0 mm..



Hasilnya......


kosong....


dan bila digunakan..


Asasnya saya ikut buku dan lepas tu saya ikut fikiran...



Insya'Allah saya akan buatkan 2 atau 3 lagi versi yang berbeza.....

Tunggu...
Salam....

No comments:

Post a Comment

Mission Accomplished

  • Bigger Stationery Pouch (Hubby)
  • Pencil Pouch (Maryam)
  • Stylish Pen Case (Hubby)

My Card Making Blog List

My Blog List