Monday 2 May 2011

rose pouch and sun hat

Assalamualaikum wb...


Percubaan kedua saya untuk menghasilkan sesuatu untuk Hari Guru anak2....

Yang ni konon2nya pouch bunga ros yang menggunakan pattern pineapple pouch tapi saya kecikkan saiz dia. Sesuai untuk telefon bimbit.




Yang ni pulak konon2nya sunhat yang saya reka berinspirasikan rose pouch tapi saya buat lebih besar dan bahagian bukaannya saya capahkan untuk menjadi penghadang cahaya matahari.



Sun hat ni masih dalam proses. Tengoklah nanti macam mana agaknya hasilnya. Yang ni pun dah berapa kali dileraikan dan buat semula. Kira Try and Error la nampaknya.

Saya cuba ke kepala Asiah tapi tak muat. Cuba ke kepala Syazwan yang berusia 6 bulan, dan nampaknya muat la pulak. Maknanya saiznya adalah untuk bayi sekitar 6 bulan. Tapi Syazwan tak boleh pakai sebab warna dan gayanya tak sesuai untuk bayi lelaki.

Untuk siapa?.... Tunggu... :)

Cukup untuk kali ni.

Salam.

No comments:

Post a Comment

Mission Accomplished

  • Bigger Stationery Pouch (Hubby)
  • Pencil Pouch (Maryam)
  • Stylish Pen Case (Hubby)

My Card Making Blog List

My Blog List