Friday 11 March 2011

Camera Cosy

Assalamualaikum wb.

Apa pulak cerita kali ni?.

Tengahari tadi, saya tiba2 datang ilham nak buat sesuatu yang menggunakan benang lebih dari dua warna. Tapi tak berani nak buat yang leper. Jadi, saya terus capai jarum kait dan tiga benang dari beg (dua tiga menjak ni memang bawak benang dan jarum pergi kerja).

Saya terus je mengait tanpa merancang apa yang saya nak buat dan corak apa yang akan muncul.

Hasilnya?....


Tadaa.....



Inilah beg kamera digital atau camera cozy saya yang pertama dihasilkan....


Ada flap dan butang.. Flap tu saya mengarut jer buat..


Kat atas dia ada lubang utk bubuh tali kamera... Tali tu tak bersambung dengan kamera pun.. :).. Dah kamera nya digunakan untuk tangkap gambar ni.. :)



Ni pulak corak di bahagian belakang...




Dan yang ni ialah tuan puteri kecil saya.. Sila abaikan pemandangan yang menjadi latar belakang.. :)

Salam....

No comments:

Post a Comment

Mission Accomplished

  • Bigger Stationery Pouch (Hubby)
  • Pencil Pouch (Maryam)
  • Stylish Pen Case (Hubby)

My Card Making Blog List

My Blog List