Thursday 10 March 2011

Bunny key chains dan lain2...

Assalamualaikum wb.

Kemaskini aktiviti sepanjang minggu lepas.




Akhirnya saya berjaya siapkan bunny keychain tempahan kawan Fatihah setelah sekian lama.... Dah nak merajuk dah budak2 tu.. Maaf lah ya anak2... Auntie ni memang lambat sikit.. Baru nak panaskan enjin....

Ni pulak kopiah Syazwan yang ada nama tu... Tapi Syazwan belum boleh pakai la... Kata Mamanya, ada besar sedikit.... Sorry Sayzwan... Jangan serik ya...




Yang ni pulak ialah mini dress Maryam... Merengek2 sebab saya buatkan 2 mini dress untuk kawan2 Fatihah (tak sempat ambik gambar).... Ni saya buat dengan teknik anyaman (tapestry) yang saya baru belajar bila buat kopiah Syazwan. Rasa macam teruja lak dengan teknik ni ....



Ni pulak projek lama, beg syiling.. Saya buat waktu mula2 belajar hari tu... Tapi tak sempat siap sebab Asiah dah tak boleh tahan nak main...

Ini pulak ialah Pen drive case pelbagai warna yang saya buat sebagai percubaan. Kira pola saya sendiri sebab main cuba2 jer tanpa merujuk mana2 pattern sedia ada. Dah buat lama tapi belum sempat nak upload. Minggu lepas saya sempat buatkan satu untuk abang saya yang kebetulan balik kampung. Pun tak sempat ambik gambar.

Setakat ini sahaja perkembangan kali ini... :)

Salam...

No comments:

Post a Comment

Mission Accomplished

  • Bigger Stationery Pouch (Hubby)
  • Pencil Pouch (Maryam)
  • Stylish Pen Case (Hubby)

My Card Making Blog List

My Blog List