Sunday, 29 January 2012

Penanda buku Angry Bird

Assalaamualaikum wb...

Tengahari tadi saya ajak suami singgah di Main Bazaar. Sekarang rasa nak mencuba kraf yang sedikit berbeza dari yang pernah saya buat, iaitu menyulam.

Kalau menyulam, konon2nya kena ada lingkaran yang dipanggil hoop. Jadi, petang tadi saya nak cari hoop (ke loop?).

Tak jumpa hoop tapi bertembung dengan pink shear (gunting zig-zag)yang dah lama saya bercita2 nak miliki.

Balik rumah terus cuba buat projek kraf dengan gunting tu.

Hasilnya......


Pada mulanya saya nak buat lubang pakai eyelet( betul ke nama benda ni, saya pun dah lama tak pakai sampai lupa namanya), tapi cari punya cari, tak jumpa pulak. Ni lah akibatnya bila dah pakai selit je.

Jadi, akhirnya terpaksalah berpuas hati dengan penanda buku yang tak bertali.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Mission Accomplished

  • Bigger Stationery Pouch (Hubby)
  • Pencil Pouch (Maryam)
  • Stylish Pen Case (Hubby)

My Card Making Blog List

My Blog List